باشگاه خبرنگاران/ رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به افزایش تقاضا و نوسان نرخ نهاده‌های دامی، قیمت مرغ در بازار دستخوش تغییراتی شد.



محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از افزایش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 400 تومان، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 7 هزار و 100 تومان، توزیع در غرفه های میادین سطح شهر 7 هزار و 180 و خرده فروشی 7 هزار و 700 تومان است.

وی افزایش تقاضا و نوسان نرخ نهاده های دامی را دلیل اصلی گرانی نرخ مرغ نسبت به روزهای اخیر دانست.

یوسفی قیمت مرغ در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا و بهبود قدرت خرید خانوار، پیش‌بینی می‎شود از ابتدای اسفند نرخ مرغ به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ واقعی مرغ زنده 5 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

به گفته وی با بهبود نسبی تقاضا در صورت افزایش قابل توجه مرغ در روزهای آتی، شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر خود را وارد میدان خواهد کرد.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی پیش رو، طبق روال همه ساله نرخ مرغ در ایام بعد از دهه فجر دستخوش تغییر و تحولاتی قرار خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید: نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 650، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 650،سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید