ورزش 3/ با وجود این که دو مصدوم سرشناس هفته پایانی لیگ ستارگان از رقبای اصلی السد در جام پادشاهی این کشور بودند اما ستاره اسپانیایی این تیم از غیبت طولانی مدت آنها ابراز تاسف کرد.


ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی که قرار است هفته آینده به عنوان کاپیتان السد در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیسی ها برای دومین بار به میدان برود در آستانه سفر به تهران در گفتگویی با رسانه های قطری نسبت به مصدومیت دو ستاره حاضر در لیگ ستارگان در هفته پایانی فصل واکنش نشان داد و این اتفاقات تلخ را دردناک توصیف کرد.
ژاوی در همین ارتباط گفت:« صحنه مصدومیت یوسف المساکنی کاپیتان الدحیل را از نزدیک دیدم و حسابی درد کشیدم چون این بدشانسی مانع حضور او در جام جهانی که بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان است شد. یوسف المساکنی یکی از بهترین بازیکنان حاضر در قطر و رهبری واقعی برای الدحیل بود و امیدوارم که با روحیه بالا به میادین بازگردد».
این بازیکن سرشناس در ادامه به ستاره مراکشی الریان نیز اشاره و گفت:« عبدالرزاق حمدا.. نیز دچار شکستگی پا شد تا مدتی حضور نداشته باشد، دومین اتفاق و خبر تلخی که من شنیدم و امیدوارم که او نیز هر چه زودتر به میادین بازگردد گرچه می دانم و درک می کنم شکستگی استخوان پا چقدر عذاب آور و دردناک است».
کاپیتان السد در حالی از غیبت و آسیب دیدگی ستاره های الدحیل و الریان ابراز تاسف کرد که این تیم در جام پادشاهی قطر میان چهار تیم بالای جدول با این دو تیم رقابت خواهد داشت اما ژاوی بدون خوشحالی از غیبت ستاره های رقیب با آنها ابراز همدردی کرد که مورد توجه رسانه های قطری و طرفداران او در این کشور قرار گرفت.